دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ دی ۱۸, دوشنبه

اسماعیل وفا یغمائی تفاوت مشکل ما و مشکل پرفسور مجید سمیعی


۲ نظر:

م- ت اخلاقی گفت...

با درود به شاعر ارجمند آقای یغمائی،
آقای یغمائی عزیز بنظرم شما با مسئله عاطفی برخورد می کنید،.به عنوان یک زندانی سیاسی شکنجه شده دهه 1360 که خود شاهد زنده ای از آن دوران سیاه هستم و از کنارخودم تعدادی از بهترین متخصصین ایران و از جمله جندین پزشک متخصص و انسان را به فرمان همین جانیان از بند ما بیرون کشیدند و با یک گلوله مغزشان را متلاشی کردند باید بگویم که نه تجزیه ایشان(متخصص اعصاب ومغز) قابل ستایش است و نه ترکیبشان که ایرانی وپزشک است .تخصص بالا ونامدار بودن بدون جوهر انسانی هر گز مایه افتخار نیست.
نمونه زیر قابل توجه است :

آقای رضا باقری یکی از هموطنان ایرانی در آلمان در صفحه‌ی فیس بوک خود یادداشتی را به اشتراک گذاشت که ما را با چهره‌ی سمیعی آشنا می‌کند.

در یادداشت او آمده است:‌

در سال ۱۹۹۹ برادر همسر من در سن ۲۱ سالگی با مرض سرطان مغزی وارد آلمان شد. با دکتر سمیعی در هانوفر تماس گرفتم و تقاضای یک ویزیت نمودم. ایشان پرسیدند آیا پرداخت ویزیت شخص می‌باشد یا از طرف سوسیال آمت؟ من گفتم او پناهنده سیاسی است؛ ولی هرقدر پول ویزیت باشد پرداخت میکنم. ایشان گفتند بهتر است دکتر دیگری را در فرانکفورت جستجو کنید. در مقابل اصرار ما که او نیاز به قوت قلب از طریق یک دکتر ایرانی مثل شما را دارد؛ گفتند من هیچگونه کمکی نمی‌توانم بکنم. و خواهان قطع مکالمه شد. در هر صورت پس از مدت کمی برادر همسر من فوت کرد؛ اما این تقاضا و جواب منفی دکتر سمیعی را هیچوقت فراموشم نمی‌کنم.»

با آرزوی طول عمر همراه با سلامتی برای شما شاعر و نویسنده دردمند وطن .

esmail گفت...

اخلاقی عزیز
باید دقت کرد. همین. باید افشا کرد ولی با انصاف فراموش نکنیم بورخس و سالوادر دالی به فاشیسم گرایش داشتند ولی نقدشان کردند و نه طردشان.در ضمن نظرات متفاوتست و همه حق دارند انطور که میفهمند بنویسند در کنار هم.زنده باشی